Η ομάδα του Λεβαδειακού

Η ομάδα του Λεβαδειακού

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Συνέντευξη του Γιώργου Παράσχου στον Sentra 103,3 FM


Ο Μακεδόνας τεχνικός αναφέρθηκε σε δηλώσεις του στον Sentra FM 103,3 στην ατυχία της ομάδας του, στη δυσκολία που έχει στο σκοράρισμα, αλλά και στο ελληνικό πρωτάθλημα γενικότερα.
Προέβλεψε ότι ο Παναθηναϊκός δεν θα καταφέρει να τερματίσει στη δεύτερη θέση, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι η ΑΕΚ θα βοηθηθεί ώστε να μην κινδυνέψει με υποβιβασμό, επισήμανε ότι ο Ολυμπιακός έχει καλή ομάδα και επομένως δεν έχει ανάγκη την βοήθεια που έχει ο εκάστοτε πρωταθλητής στην Ελλάδα, ενώ τέλος χαρακτήρισε «καταστροφικό» το σύντομο πέρασμά του από τον ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Για το αν η τύχη έχει γυρίσει την πλάτη της στο Λεβαδειακό: «Αυτό το βλέπουν όλοι, άσχετα αν λέγεται από πολύ λίγους ανθρώπους και γράφεται από πάρα πολύ λίγους. Από την 1η αγωνιστική ως και σήμερα η τύχη μάς γύρισε την πλάτη. Το λένε και τα στατιστικά. Αν δείτε τις τελικές προσπάθειες, είναι πρωτοφανές μια μικρομεσαία ομάδα να έχει τις περισσότερες τελικές στο πρωτάθλημα και να έχει πετύχει μόνο 3 γκολ και να έχουμε 6 βαθμούς. Δικαιολογημένα τα έχουμε με την τύχη μας, αλλά είναι και λίγο ανικανότητα. Δεν μπορεί να έχεις τόσες τελικές και να μην μπορείς να βάλεις γκολ. Χθες δεν ήμασταν τόσο καλοί. Κάναμε περισσότερες τελικές από τον Αστέρα, αλλά πρώτη φορά ήμασταν λίγο συγκρατημένοι επιθετικά, επειδή ο Αστέρας είναι καλή ομάδα και δε θέλαμε να βρεθούμε πίσω στο σκορ. Ρισκάραμε μόνο στο τελευταίο 20λεπτο».
Για το απίστευτο παιχνίδι με την Βέροια με τις αμέτρητες ευκαιρίες: «Δυστυχώς, ξέρετε ίσως για πρώτη φορά στην καριέρα μου αντιμετώπισα κάτι τέτοιο. Χαμένες ευκαιρίες, χαμένο πέναλτι και χωρίς να βάλουμε γκολ. Εχουμε συνηθίσει λίγο πολύ σε αυτό το άγχος τα τελευταία χρόνια και το νευρικό μου σύστημα έχει κλονιστεί λίγο, δε σας το κρύβω αυτό. Ισως και κάποιες αποφάσεις των διαιτητών, όπως αυτή που έφερε την αποβολή μου και την απουσία μου για μία αγωνιστική, να παίζουν και ρόλο. Όμως κάπου βλέπω τον εαυτό μου μετά από 27 χρόνια προπονητικής να μην αντέχει. Εχω περάσει τέτοιες καταστάσεις πάρα πολύ».
Για την καλή αγωνιστική παρουσία του Λεβαδειακού και αν είναι από τις καλύτερες ομάδες που έχει κοουτσάρει: «Ισως. Εχω μια διαφορετική φιλοσοφία και επειδή κινούμουν κυρίως σε μικρομεσαίες, πάντα σε όλες ήθελα να παίζουμε επιθετικά, δε μου αρέσει η σκοπιμότητα. Γι' αυτό υπήρχαν πολλές ομάδες μου που έπαιξαν καλό και εντυπωσιακό ποδόσφαιρο. Φταίω και εγώ που δεν ασχολούνται με μένα, είμαι πολύ απόμακρος, πολύ μακριά από εσάς τους δημοσιογράφους. Δεν είναι τυχαίο που τόσα χρόνια δεν έχω εμφανιστεί ποτέ σε κανένα κανάλι, σε καμία εκπομπή. Η περυσινή σεζόν που πέρασα με τον Λεβαδειακό, που ήταν πρωτόγνωρο για τον Ελληνα προπονητή κα το πρωτάθλημα, που η αγωνιστική μας περίοδος ήταν μόνο 4 μήνες και επιβιώσαμε. Κάτι που κανείς δεν το περίμενε».
Για το αν κάνει την αυτοκριτική του: «Εδώ και χρόνια την κάνω, αλλά με πείραζε πάντα κάποια κριτική που γίνονταν εις βάρος μου. Ηθελαν πολλοί συνάδελφοί σας να τους πλησιάσω για να αλλάξει αυτό και γι' αυτό απομακρύνθηκα. Ηξερα το κόστος που πλήρωσα και πληρώνω. Δεν φοβόμουν ποτέ να πω την αλήθεια και να τα βάλω με τον οποιοδήποτε. Γι' αυτό και το σινάφι σας, οι δημοσιογράφοι που πρόσκεινται στις μεγάλες ομάδες, μου έκαναν πόλεμο».
Για το αν σκέφτηκε την παραίτηση από τον Λεβαδειακό: «Οχι. Λίγο πολύ με την εμπειρία μου ξέρω πότε πρέπει να βοηθήσω μια ομάδα, αν η παραίτηση είναι να βοηθήσει θα το κάνω πρώτος.`Η αν χάσω τον έλεγχο των αποδυτηρίων ή αν κάποιος παράγοντας παρέμβει στη δουλειά μου, θα είμαι ο πρώτος που θα πει φεύγω. Ούτε αποζημιώσεις ζητάω. Πληρώνομαι μέχρι το μήνα που δουλεύω, ενώ σε πολλές ομάδες έφυγα χωρίς να πάρω και όσα δικαιούμουν. Βλέπω ότι η ομάδα είναι πάρα πολύ καλή, μας λείπουν δυστυχώς τα αποτελέσματα, αλλά συνεχίζουμε».
Για το αν, βλέποντας την πορεία του Πανιωνίου και του Πλατανιά, πιστεύει πως με λίγη τύχη ο Λεβαδειακός θα μπορούσε να είναι κοντά στις πρώτες θέσεις: «Θα μπορούσε να είναι ο Λεβαδειακός πάρα πολύ ψηλά. Αλλά δεν μπορείς να τα βάλεις με την τύχη. Για μένα συμβαίνει πρώτη φορά. Η χρονιά έχει στραβώσει από την αρχή. Αν δούμε το χθεσινό παιχνίδι του Πανιωνίου, με 3 τελικές να πετυχαίνεις 2 γκολ… Ο Πανιώνιος κάνει μια τρελή πορεία, με 18 βαθμούς. Θέλει και τύχη το ποδόσφαιρο, που εμείς δεν την έχουμε».
Για το αν απολαμβάνει το ελληνικό ποδόσφαιρο: «Δε με ικανοποιεί πλήρως, αλλά κάθομαι και βλέπω μανιωδώς. Βλέπω όλα τα παιχνίδια, ακόμα και Β' Εθνική. Όταν είμαι εκτός του επαγγέλματος, πάω και βλέπω Δ' Εθνική, τοπικό. Μου αρέσει να παρακολουθώ νέα παιδιά, μου αρέσει πάρα πολύ. Μέσα από όσα στραπάτσα και αν έχω πάθει από το ελληνικό ποδόσφαιρο, δυστυχώς δεν το έχω πάρει απόφαση να βγω στη σύνταξη, αν και είμαι κοντά. Αρχισα τα νεύρα μου να μην τα ελέγχω τόσο πολύ. Συγκρατείσαι, συγκρατείσαι, αλλά δεν μπορείς. Τι να πρωτοθυμηθώ, πρέπει να γράψω βιβλίο, το τι έχουν δει τα μάτια μου, γιατί είμαι και πάντα σε μικρομεσαίες ομάδες. Όταν τελειώσω, θα μπορούσα, γιατί θα έχω τη δυνατότητα να μιλώ ελεύθερα».
Για το στόχο του Λεβαδειακού: «Πάνω απ' όλα να πάρουμε όσο περισσότερους βαθμούς για να απαλλαγούμε από το άγχος, Αν και το καλοκαίρι, βλέποντας τα προβλήματα των άλλων ομάδων, λέγαμε να κάνουμε ανάλογη πορεία ωμε πέρυσι, τουλάχιστον 7η-8η θέση».
Για το πρωτάθλημα και την κυριαρχία του Ολυμπιακού: «Ο Ολυμπιακός θα μονοπωλήσει φέτος το ενδιαφέρον. Εχει διαφορά ως ποιότητα και γι' αυτό δε χρειάζεται την απαραίτητη βοήθεια. Αυτό με στενοχωρεί και βλέπω ότι ο ΠΑΟΚ που μπορούσε να τον κοντράρει, δυστυχώς έμεινε πολύ πίσω, ιδίως μετά το χθεσινό αποτέλεσμα. Ο Παναθηναϊκός είναι μια ομάδα για το καλύτερο και το χειρότερο. Δεν έχει σταθεροποίηση, κάθε Κυριακή είναι διαφορετική. Δε νομίζω ότι μπορεί να βρει την ηρεμία της και να πάρει τους βαθμούς ώστε στοιχειωδώς να πει ότι θα πάρει τη δεύτερη θέση. Εγώ πιστεύω ότι θα τη χάσει και αυτή».
Για το αν εννοούσε ότι ο Ολυμπιακός είχε βοήθεια στο ματς με τον Λεβαδειακό ή αν την έχει γενικά: «Ο Ολυμπιακός έχει μια βοήθεια γενικώς, αν και έχει την καλύτερη ομάδα, με διαφορά. Πάντα ο εκάστοτε πρωταθλητής στην Ελλάδα έχει την απαραίτητη βοήθεια. Αυτό τα λέει όλα. Αυτό με έχει διδάξει η εμπειρία μου όλα αυτά τα χρόνια που κάνω τον προπονητή».
Για την κατάσταση της ΑΕΚ: «Όταν υπάρχει διοικητική αστάθεια, είναι αδιανόητο η ομάδα να παρουσιάζει πολύ καλό πρόσωπο, ανεξάρτητα από το αν έχει νέα πρόσωπα. Η ΑΕΚ έχει κάνει καλά παιχνίδι στην αρχή, αλλά ήταν άτυχη στις πρώτες δύο αγωνιστικές. Αν είχε ξεκινήσει καλύτερα, αν είχε 6-7 βαθμούς, τα νέα παιδιά δεν θα είχαν αυτό το άγχος που τους έχει κυριεύσει. Και ο κόσμος που θέλει να στηρίξει, το κάνει στη διάρκεια του αγών αλλά στο τέλος αποδοκιμάζει. Δεν μπορεί να αντέξει να βλέπει την ΑΕΚ τελευταία. Μέχρι να βρει το δρόμο της θα ταλαιπωρηθεί πολύ. Αν δεν πάρουν άμεσα κάποια αποτελέσματα, πολύ φοβάμαι μη δούμε εκεί ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Πάντως, εγώ πιστεύω ότι θα μείνει, καλώς εχόντων των πραγμάτων. Αυτή η ομάδα θα βοηθηθεί. Θεωρείται αδιανόητο αυτή η ομάδα να πέσει στη Β' Εθνική».
Για το τι απωθημένο έχει από τον εαυτό του: «Ενώ μπορούσα σύμφωνα με την πορεία μου την προπονητική, να μου ανοίξει μια πόρτα σε μεγάλες ομάδες των Αθηνών, δυστυχώς το πέρασμά μου από τον ΠΑΟΚ ήταν καταστροφικό. Ξαναγύρισα στο αγροτικό μου, με τον τρόπο που έφυγα από τη διοίκηση, με πρόεδρο τον Ζαγοράκη. Αυτό με γύρισε πάρα πολύ πίσω. Αυτό που ήθελα τελειώνοντας την προπονητική μου καριέρα ήταν να περάσω από μια ομάδα των τριών της Αθήνας».
Για τους λόγους που δεν θέλει να πει κάτι περισσότερο για το πέρασμά του από τον ΠΑΟΚ: «Για μένα ήταν… ένα αγροτικό γύρω στα 20 χρόνια, πήγα στην ομάδα από την οποία ξεκίνησα και ήταν όνειρο ζωής να κάνω κάτι καλό και μετά θα άνοιγαν διάπλατα οι δρόμοι για ένα βήμα παραπάνω. Και αυτό το όνειρο έσβησε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου