Η ομάδα του Λεβαδειακού

Η ομάδα του Λεβαδειακού

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Βασιλείου: «Καλύτερος ο Λεβαδειακός τη νέα χρονιά»

 


Ο Στέλιος Βασιλείου δήλωσε στον Νόβα Σπορ ΕφΕμ:
«Πετύχαμε κάτι ξεχωριστό αυτή τη σεζόν. Πιστεύαμε πως δύσκολα θα σωθούμε στην αρχή, αλλά δείξαμε θέληση και ψυχή και στο τέλος δικαιωθήκαμε. Κάθε προπονητής παίζει μεγάλο ρόλο. Είμαστε τυχεροί που τον είχαμε. Είναι πολύ καλός προπονητής και πολύ καλός άνθρωπος. Τους σέβεται όλους. Ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό. Καλό θα ήταν να μείνει και τη νέα σεζόν.Φέτος θα είναι καλύτερη χρονιά. Πέρυσι, δεν ξέραμε αν θα ανέβουμε ή όχι. Μετά από την 7η θέση, πρέπει να πάμε διακοπές, να γυρίσουμε με γεμάτες μπαταρίες και να οριοθετήσουμε τους στόχους.Με ικανοποιεί αυτό. Δεν έχω κάτι στα χέρια μου, ούτε εγώ ούτε ο μάνατζέρ μου. Ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει. Καλύτερα μπορώ να αποδώσω ως σέντερ φορ. Ωστόσο, ο προπονητής μου έχει πει ότι μπορώ να βοηθήσω και στα πλάγια. Παίζω, όπου μου ζητήσει και με χρειαστεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου