Η ομάδα του Λεβαδειακού

Η ομάδα του Λεβαδειακού

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Βραβεύτηκε ο Στέλιος Βασιλείου ως MVP της 16ης αγωνιστικής


Το βραβείο του ΜVP της 16ης αγωνιστικής απονεμήθηκε σήμερα, μετά το τέλος της προπόνησης στον Στέλιο Βασιλείου, νικητή του διαγωνισμού που διοργανώνουν η Super League, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) και η NOVA. Το βραβείο απένειμε ο δήμαρχος Λιβαδειάς κ. Νίκος Παπαγγελής.
Μετά τη βράβευσή του ο Στέλιος Βασιλείου δήλωσε:
«Είναι μεγάλη τιμή για μένα και είμαι πολύ χαρούμενος. Επίσης, μου δίνει δύναμη για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές μου και τους συμπαίκτες μου, γιατί χωρίς αυτούς δε θα είχα καταφέρει τίποτα. Επόμενος στόχος μου είναι να είμαι υγιείς, να παίξω όσα περισσότερα παιχνίδια μπορώ και να βάλω όσα περισσότερα γκολ μπορώ. Η ομάδα φέτος πάει πολύ καλά, όπως και πέρυσι, πλέον βρισκόμαστε στην 5η θέση του πρωταθλήματος, είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση και πιστεύω ότι η σκληρή δουλειά που γίνεται στις προπονήσεις μας βγαίνει μέσα στο γήπεδο. Θα πρέπει να μην πάρουν τα μυαλά μας αέρα και να συνεχίσουμε στο στόχο που έχουμε. Να κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και ό, τι καλύτερο ας έρθει. Αυτό το βραβείο το αφιερώνω στην οικογένειά μου».
Από την πλευρά του ο κ. Παπαγγελής δήλωσε:
«Είναι πάρα πολύ μεγάλη τιμή για την πόλη της Λειβαδιάς η βράβευση αυτή. Στο πρόσωπο του Στέλιου Βασιλείου τιμάται ο ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ, η πόλη και ο νομός Βοιωτίας. Είναι σημαντική η βράβευση, γιατί πέρα από την απόδοση των παικτών και του Στέλιου Βασιλείου, νομίζω ότι βραβεύεται και το ήθος τόσο του ίδιου του παίκτη, όσο και όλων των παικτών της ομάδας, καθώς επίσης και του προπονητικού team και του διοικητικού συμβουλίου. Είναι μεγάλη τιμή για μένα να είμαι δήμαρχος σε μια πόλη που κάθε Κυριακή βράδυ – κάθε Σάββατο βράδυ παίζει σε όλη την Ελλάδα. Για εμάς ο ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ είναι καύχημα και καμάρι και εύχομαι στους ποδοσφαιριστές υγεία, δύναμη και καλές αποδόσεις, ώστε να μας κάνουν υπερήφανους κάθε Κυριακή. Είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικό που ο Στέλιος Βασιλείου κατάγεται από τη Βοιωτία, γιατί είναι το δικό μας παιδί, το δικό μας καμάρι, χωρίς να θέλω να μειώσω ή να περιορίσω τη σημαντική βοήθεια όλων των ποδοσφαιριστών της ομάδας, αισθάνομαι διπλά υπερήφανος για την καταγωγή του. Οι μέρες που ζούμε είναι ιστορικές για τη Λιβαδειά, αισθανόμαστε υπερήφανοι και ευχόμαστε κάθε επιτυχία, ώστε να δούμε την ομάδα μας, το καμάρι μας, στα ευρωπαϊκά σαλόνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου