Η ομάδα του Λεβαδειακού

Η ομάδα του Λεβαδειακού

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Ροτζέριο: Έτοιμος για αρκετά ακόμη χρόνια δράσης


Ο Ροτζέριο έδωσε συνέντευξη στην Real Νews, όπου δήλωσε:

Για την παρουσία του στον ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟ: "Πριν από λίγες ημέρες έκλεισα τα 28. Μεγάλωσα, όμως νιώθω καλά και υγιής, έτοιμος για αρκετά ακόμη χρόνια δράσης. Μάλιστα γιόρτασα τα γενέθλιά μου με τον καλύτερο τρόπο, με γκολ στο Ηράκλειο, που βοήθησε την ομάδα μου να φτάσει σε μία σπουδαία νίκη. Χάρηκα πολύ και γενικά μου αρέσει να προσφέρω και να είμαι χρήσιμος όπου αγωνίζομαι. Η Λιβαδειά είναι ωραία πόλη και ο κόσμος της παρακολουθεί ποδόσφαιρο. Αυτό με ευχαριστεί και μου δίνει δύναμη να συνεχίσω".
Για το πώς έφτασε στην Ελλάδα: "Δεν μπορώ να πω ότι δεν διάβαζα ή ότι δεν ήθελα το σχολείο. Ωστόσο αν με άφηνες με τους φίλους μου να παίζω ποδόσφαιρο, μπορούσα να το κάνω για ώρες ατελείωτες, μεγάλη τρέλα. Άρχισα να ασχολούμαι, κάπως πιο επαγγελματικά στη Νασιονάλ της Ουμπεράδα. Και μέσος και επιθετικός, δεν είχα πρόβλημα, παντού έπαιζα.
Στα 20 ήρθε η πρόταση από την Ελλάδα και τον Αστέρα Τρίπολης. Στην αρχή δεν ήθελα να πάω,. Έλεγα ούτε αγγλικά ξέρω, ούτε ελληνικά, θα αποτύχω ας μείνω εδώ καλύτερα. Ο πατέρας μου. Καμίλο, επέμενε. Δεν έχεις τίποτα να χάσεις, μου είπε, είναι μία ευκαιρία για σένα και ευκαιρίες δεν παρουσιάζονται κάθε μέρα. Κάντο και δεν θα χάσεις ήταν τα λόγια του. Και δεν έχασα".
Για το αν θα γύριζε στη Βραζιλία: "Όχι, όχι τώρα τουλάχιστον. Μου αρέσει η ζωή στην Ελλάδα και αν μπορούσα να την αλλάξω θα διάλεγα την Ισπανία. Υπάρχει όμως καιρός, δεν βιάζομαι. Στην αρχή δεν ήθελα να έρθω και ήδη έκλεισα οκτώ χρόνια εδώ. Περίπου νιώθω Έλληνας".
Για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στην ΑΕΚ: «Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα ποτέ ότι η ΑΕΚ θα φτάσει σε αυτό το σημείο. Την ξέρω για μεγάλο σύλλογο και η τελευταία θέση είναι κάτι που δύσκολα μπορεί να πιστέψει κανείς, αλλά είναι η αλήθεια. Της εύχομαι να βρει γρήγορα το δρόμο της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου