Η ομάδα του Λεβαδειακού

Η ομάδα του Λεβαδειακού

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Παράσχος στο Onsports: «Έχω πίστη στην ομάδα μου»


Συνέντευξη παραχώρησε ο Γιώργος Παράσχος στο πάντα ενημερωμένο onsports.gr:
Πεπεισμένος πως ο Λεβαδειακός θα επιστρέψει στις νίκες στο κυριακάτικο (17/2) ματς απέναντι στον Ατρόμητο, εμφανίστηκε μιλώντας αποκλειστικά στο Onsports ο Γιώργος Παράσχος.
Ο Έλληνας τεχνικός χαρακτήρισε κακή παρένθεση την ήττα από τον Πανθρακικό και έδωσε το… σύνθημα για το ματς με τους «κυανόλευκους» για την 22η αγωνιστική. Πάντως, όπως τόνισε ο έμπειρος κόουτς, η ομάδα του Περιστερίου έχει ποιοτικούς ποδοσφαιριστές.
Κύριε Παράσχο τι πιστεύετε ότι έφταιξε για την βαριά ήττα του Λεβαδειακού στον αγώνα με τον Πανθρακικό;
«Όπως είπα και μετά τον αγώνα, ήταν το χειρότερο φετινό μας παιχνίδι. Δυστυχώς πηγαίναμε δεύτεροι στην μπάλα και χάσαμε πολλές προσωπικές μονομαχίες. Όμως τα παιδιά δικαιολογούνται να έχουν μία κακή μέρα, έχουν υπερβάλλει εαυτούς, έχουν αποδώσει καλό ποδόσφαιρο και πιστεύω ότι ο αγώνας με τον Πανθρακικό ήταν μία κακή παρένθεση.»
Έχετε μπροστά σας έναν κρίσιμο αγώνα με μία δύσκολη ομάδα, τον Ατρόμητο. Ποια είναι η άποψη σας γι’ αυτό το παιχνίδι;
«Σίγουρα ο Ατρόμητος είναι μία πολύ καλή ομάδα με ποιοτικούς ποδοσφαιριστές. Εγώ όμως έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα μου, έχω πίστη στις ικανότητες των παικτών μου και πιστεύω ότι την Κυριακή θα επιστρέψουμε στα θετικά αποτελέσματα».
Ποιος είναι ο στόχος του Λεβαδειακού για την φετινή σεζόν, έχοντας ολοκληρώσει τα 2/3 του πρωταθλήματος;
«Στόχος της ομάδας μας από δω και πέρα είναι να κοιτάζει κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και να παίρνει το μέγιστο που της αναλογεί. Να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται, συνεχίζοντας να παίζουμε ποιοτικό ποδόσφαιρο όπως γίνεται μέχρι σήμερα. Και στο τέλος του πρωταθλήματος να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά καθιερώνοντας τον Λεβαδειακό στην συνείδηση των Ελλήνων φιλάθλων για την συνολική του εικόνα τις δύο τελευταίες αγωνιστικές περιόδους στην Super League».
Σε μια συνέντευξη σας πρόσφατα δηλώσατε ότι είναι υπερβολές πολλά από αυτά που ακούγονται για τους στημένους αγώνες. Τι πιστεύετε;
«Κοιτάξτε, στα τόσα χρόνια που έχω στον χώρο ποτέ δεν μου έχει γίνει πρόταση ή υπόδειξη για να συμμετάσχω εγώ ή ομάδα μου σε τέτοια διαδικασία. Σίγουρα η κοινωνία μας δεν είναι αγγελικά πλασμένη και όλοι μας ακούμε διάφορα να λέγονται. Πιστεύω όμως, χωρίς να γνωρίζω πραγματικά γεγονότα, ότι αυτά που πιθανόν να συμβαίνουν είναι ελάχιστα μπροστά στα τόσα που ακούγονται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου