Η ομάδα του Λεβαδειακού

Η ομάδα του Λεβαδειακού

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Ροτζέριο: «Ο Λεβαδειακός με ήθελε περισσότερο»


Το νέο μεγάλο μεταγραφικό απόκτημα του ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥ μίλησε στην εφημερίδα «SportDay» και εξήγησε τους λόγους που δέχθηκε την πρόταση των Βοιωτών.

«Είναι πολύ σημαντικό για κάθε ποδοσφαιριστή να ξέρει ότι τον θέλουν πραγματικά σε μία ομάδα. Επειτα από το "διαζύγιο" με τον Αστέρα Τρίπολης με προσέγγισαν και άλλες ομάδες από τη Super League, αλλά ο Λεβαδειακός ήταν αυτός που κινήθηκε γρήγορα και μου κατέθεσε επίσημη πρόταση», είπε αρχικά ο 27χρονος μέσος.
«Αυτό μου έδειξε ότι πραγματικά με ήθελαν. Οι συζητήσεις που είχα μου έδειξαν ότι έρχομαι σε μια "υγιή" ομάδα. Με τον κύριο Παράσχο δεν έχω συνεργαστεί στο παρελθόν, αλλά όποιον ρώτησα μου είπε πόσο καλός προπονητής και άνθρωπος είναι. Η ιστορία του στο ποδόσφαιρο μιλάει από μόνη της», συμπλήρωσε ο Ροτζέριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου